czwartek, 31 grudnia 2009

Galeria: Mustang Mk III Stanisława Skalskiego

Tamiya skala 1:48. Model powstał kilkanaście lat temu w innym malowaniu.Po latach poprawiłem pewne błędy i niedoróbki, dorobiłem listwy prowadzące osłony Malcolma.Do remontu użyłem wspaniałych farb Gunze serii C które dają według mnie najlepsze efekty : gładką matową powierzchnię , dobre krycie i wygodną pracę aerografem -brak problemów z zapychaniem dyszy
Farby rozpuszczałem Thinerem Gunze z niewielkim (5% )dodatkiem opuźniacza tego producenta.Podkład to Mr.Surfacer 1200 Gunze zwany również "powierzchniakiem" Pomysł na nazwę"Aleksandra" Górskiego :-).
 S.Skalski o P-51:
Gdy latałem na brytyjskich Hurricane'ach i Spitfire'ach, czułem respekt dla niemieckich Messerschmittów i Fockewulfów. Gdy przesiadłem się na amerykańskie Mustangi, nie miałem respektu dla nikogo; lepszych maszyn wtedy nie było...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz